big_banner_chi-07
主頁 > 創意媒體 > 創意短片 > 我進步了
我進步了

001 002 003

 

 

 

一首唱出「佻皮」學生心聲,引起共鳴的歌曲–「我進步了」。作為老師,我們將知識、道理傳授給學生,但簡單如「校服儀容要整潔」、「要交齊功課」等事情,儘管我們苦口婆心、日日提醒,學生總是不得要領。
嘉智以學生為本,從學生角度出發,了解他們的心聲: 頭髮過長不合規格,原因可能是學生祟尚潮流,要「型」﹔欠交功課,原因可能是學生根本不懂怎樣做。創作「我進步了」,目的只為了鼓勵學生追求進步,培養自律、持久的能力。

 

 

外界回應 :

 

好欣賞!老師同學生的合作!好感人!香港教育有望!

This is really a great school with dedicated teachers and principal! Great production! Keep it up!

我都係讀碼頭區既中學 , 佢地真係好正 , 好creative , 諗起學校d教法真係古板都嘔 , 唉...........

雖然我唔識呢間學校,,但係都比你地用心出品ge MV 感動到,, 如果有更多學生識咁諗就好喇...+卜~

可以去freelance作曲囉==

好正面,校長竟然會推行呢d野,讚得一讚!!

以前中學讀屯門果時覺得呢間中學唔係好掂~ e+改觀了~聽講個校長好似做得幾好..

我很喜歡這首歌, 好好聽, ........覺得這間學校都有HEART !!

對嘉智完全改觀:) 加油!!

成日不自覺咁哼住E首歌- -

 
地址: 屯門湖翠路273號  |  Tel: 2441 3818  |  Fax: 2404 8394 | E-mail: kcss@kachi.edu.hk | 加入我們
Copyright © 2024 PAOC Ka Chi Secondary School. 保留所有權利